dimarts, 15 de desembre del 2015

JEROGLÍFIC

Sabries resoldre aquests jeroglífics?


15 comentaris:

  1. Jo ja ho tinc, ha sigut una mica difícil ,però molta sort!!!!!!.

    Paula

    ResponElimina
  2. AVUI A LA CLASSE L'HEM FET ENTRE TOTS ANIMS A TOTS ELS DE L'ALTRE CLASSE!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. una pista per la d'on viu el pere tens de convinar l'objecte i la accio la de la com esta la montse es dificil pero trenca-se el cap ho esbrinareu anims als de 5ea

    ResponElimina
  4. JA HO TINC. ENS HEM DIVERTIT JO I ME MARE

    ResponElimina
  5. Jo ja ho tinc amb ajuda del meu pare.

    ResponElimina
  6. Hola soc el David ja he resolt els jeogrifics amb ajuda dels meus pares!.

    ResponElimina
  7. Algú em pot donar una pista del primer geroglific, que busques al riu?��

    ResponElimina
  8. Una pista Ferran es un animal que salta.

    ResponElimina
  9. LLUC REQUE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!22 de desembre del 2015, a les 9:11

    aixo va per en ferran i en ayman ayman si no et surt prova-ho de fer-ho amb els teus pares si no et surt demana alguna pista d'algun jeroiglific en concret , i tu ferran la de que busques al riu es una cosa que es verda salta i comença amb la g

    ResponElimina
  10. jo ja el tinc le fet amb el Marti i el Blai!!!!

    ResponElimina
  11. Gràcies companys per la vostre ajuda

    ResponElimina
  12. Gràcies companys per la vostre ajuda

    ResponElimina
  13. Hola companys!
    Ferran,l'has aconseguit fer??

    ResponElimina